Aktualności

        • Laleczki z „Pchły szachrajki”
          • Laleczki z „Pchły szachrajki”

            06.10.2025

            Laleczki bohaterów utworu „Pchła szachrajka” wykonane przez uczniów 4a i 4b

            Już kolejny raz uczniowie klas 4 zapoznają się ze znanym utworem Jana Brzechwy „Pchła szachrajka”. Oglądają przedstawienie i na podstawie tego obrazu mają za zadanie wybór jednej z licznych postaci tego brawurowo napisanego utworu.

            Na dwóch następnych lekcjach techniki mają wykonać laleczkę z podobizną wybranego bohatera. Trzeba przyznać, że uczniowie z zapałem zabrali się do odtworzenia swoich postaci.

            Stosowali też różne techniki. I tak, klasa 4a większość postaci wykonała z plasteliny, a klasa 4b z kartonów i rolek po papierze toaletowym.

            Zaangażowanie i końcowe efekty widać na zamieszczonych zdjęciach.

            Wiktor Horbaczewski

             

        • Rodzinna przygoda 4b w lesie
          • Rodzinna przygoda 4b w lesie

            05.10.2025

            Sobotnie spotkanie było absolutnie wyjątkowe! Pomysłodawcą wydarzenia był przewodniczący naszej Rady Rodziców – Pan Tomasz, który przygotował dla nas niesamowitą grę terenową z mapami, krótkofalówkami, kompasami, punktami kontrolnymi i zadaniami.

            Podzieleni na losowo dobrane grupy (dzieci i dorośli razem!) ruszyliśmy w leśną przygodę – pełną śmiechu, współpracy i dobrej zabawy.Rodzice stanęli na wysokości zadania – jedni zadbali o pyszne jedzenie i ciepłe napoje, inni przygotowali dodatkowe atrakcje. Było naprawdę wszystko: od poszukiwania skarbów z wykrywaczem metalu, przez budowanie mostu na „dzikie lądy”, aż po gry i zabawy, w których zgadywaliśmy pasje i zawody rodziców. 

            Nie zabrakło też chwil na obserwacje przyrody – widzieliśmy dzięcioła, wiewiórkę, żuki i wiele innych ciekawostek leśnych. To piękna okazja, by promować zdrowy tryb życia i wspólne spędzanie czasu na świeżym powietrzu. Ale przede wszystkim – to był czas integracji. Rozmowy, śmiech, lepsze poznawanie się w innych okolicznościach niż szkolne korytarze – bezcenne!

            Wielkie brawa dla naszych wspaniałych dzieci – za świetną zabawę, pomysłowość i zaangażowanie oraz OGROMNE podziękowania dla wszystkich rodziców, którzy aktywnie włączyli się w organizację!

            To był cudowny dzień – jako wychowawca dziękuję, że mam możliwość współtworzyć z Wami tak wyjątkową społeczność!

            Iwona Latoń

             

        • Dzieciństwo bez przemocy
          • Dzieciństwo bez przemocy

            05.10.2025

            Druga edycja kampanii Dzieciństwo bez Przemocy zainicjowana przez Fundację Dajemy Dzieciom Siłę i Krajową Koalicję na rzecz Ochrony Dzieci właśnie się rozpoczęła, a my do niej dołączamy!

            Wspólnie chcemy tworzyć świat, w którym każde dziecko czuje się bezpieczne. Chcemy świata bez przemocy wobec dzieci. Świata, w którym każdego dziecko ma dobre dzieciństwo, które daje mu moc!

            W czasie kampanii w całej Polsce będą podejmowane inicjatywy edukacyjne: konferencje, szkolenia, festyny i marsze.

            Dzieci i młodzież będą brały udział w lekcjach online nt. bezpieczeństwa i szukania pomocy, a rodzice i profesjonaliści w webinarach, podnoszących ich kompetencje. Na webinary można zapisać się tutaj:

            👉https://dziecinstwobezprzemocy.pl/webinary-i-lekcje-2025/

             

        • Pani Jesień w pełnej krasie
          • Pani Jesień w pełnej krasie

            03.10.2025

            Temperatura otoczenia wyraźnie w ostatnich dniach spadła, co do tego nikt nie ma wątpliwości. Jeśli jednak są wśród Was niedowiarki, poddający w wątpliwość, czy aby na pewno Pani Jesień wróciła na salony w pełnej swojej feerii barw i kolorów, to zapraszamy na szkolny korytarz, gdzie ściany wypełnione pracami dzieci nie pozostawiają żadnych złudzeń

        • Wielozadaniowa literka "i"
          • Wielozadaniowa literka "i"

            03.10.2025

            Czy skromna literka może stać się bohaterką dwóch godzin lekcyjnych? Może! Przekonali się o tym uczniowie klas czwartych. Okazuje się, że niepozorna literka „i” jest wielozadaniowa – nie tylko bywa stuprocentową samogłoską, ale też zmiękcza sąsiadujące spółgłoski.

            Nie najlepiej znoszą to inne samogłoski. Gdy „i” sąsiaduje z jedną z nich, musi poradzić sobie z jej niezadowoleniem i chowa się za spółgłoską. Tym samym rezygnuje z roli samogłoski – nie tworzy sylaby – ale nadal zmiękcza spółgłoskę. „I” świetnie czuje się na początku wyrazu – może wtedy pokazać się w całej okazałości.

            Czwartoklasiści świetnie poradzili sobie z trudną rolą literki „i”! Wykorzystane materiały pochodzą ze strony Zagraj w polski.

             

            Anna Dźwigniewska

        • Snail mail wraca do łask
          • Snail mail wraca do łask

            01.10.2025

            Kiedy świat pędzi na 5G, my… wyciągamy pióra. Bo eleganckie, czytelne pismo i pełne, elokwentne zdania to siłownia dla mózgu i serce dobrej komunikacji.

            A przy okazji świetna rozgrzewka przed pisemną częścią egzaminu ósmoklasisty.

            W tym roku szkolnym:

            🟡 Klasa 8 kontynuuje projekt kulturowy w ramach eTwinning i wymienia listy z rówieśnikami z Finlandii. Halo, Helsinki, już ostrzymy stalówki!

            🟠Klasy 6a i 6b korespondują z uczniami z Francji. „Bonjour” na papierze brzmi jeszcze piękniej niż w wiadomości na smartfonie.

            🔴Klasa 5b pisze do szkoły w Turcji. Merhaba, przyjaźnie na horyzoncie!

             

            Co ćwiczymy?

            • bogate słownictwo i logiczne akapity,
            • grzecznościowe formuły, kulturę języka i kulturę… cierpliwości (znaczek + skrzynka = magia),
            • kształtne, „wymuskane” litery (kaligraficzny błysk!)

            A co zyskujemy?

            • Prawdziwe relacje ponaddźwiękowe, zamiast bezdusznego „wyślij”, mamy „poczuj, przemyśl, napisz”.
            • Lepszą pamięć i styl, bo papier nie ma „auto korekty”.
            • Radość czekania: kiedy list ląduje w skrzynce, serce bije szybciej bez powiadomień.

             

        • Wiejska unlocked  – nowy level obywatela
          • Wiejska unlocked – nowy level obywatela

            28.09.2025

            W niedzielę 28 września dzielna – i lekko niewyspana po Paryżu – reprezentacja naszej klasy 8 zameldowała się na ul. Wiejskiej w Warszawie, by wziąć udział w XXXI posiedzeniu Sejmu Dzieci i Młodzieży.

            I nie, nie chodziło o wycieczkę krajoznawczą. Tu w grę wchodziła prawdziwa demokracja w wersji demo – dla młodych. Dowiedzieliśmy się, że parlamentaryzm to nie tylko długie przemówienia i dużo papierów, ale też… trochę humoru. Marszałek Sejmu Szymon Hołownia poprowadził obrady w swoim charakterystycznym stylu – lekko, z żartem, ale i z sensem.

            Wisienką na torcie był gość specjalny – Sławosz Uznański-Wiśniewski, który przypomniał nam, że marzenia są jak rakiety kosmiczne – nie można z nich rezygnować, bo prędzej czy później wyniosą nas wyżej, niż się spodziewamy.

            Cała edycja SDiM 2025 przebiega pod hasłem: „PorozmawiajMY o edukacji obywatelskiej”. Celem projektu jest wybór, w wyniku głosowania, najważniejszego dla dzieci i młodzieży zagadnienia związanego z edukacją obywatelską. Podsumowaniem będzie złożona na ręce Marszałka Sejmu uchwała XXXI edycji SDiM wraz z uzasadnieniem. Dokument zostanie przesłany także do zainteresowanych ministerstw i instytucji publicznych.

            Brzmi poważnie? I dobrze! Bo nawet w podstawówce warto wiedzieć, że nasze głosy, pomysły i pytania mają znaczenie – a gdy trzeba, można je przedstawić w… sejmowych ławach. Kto wie – może za kilka lat któryś z uczniów Superszkoły wróci na salę plenarną już nie jako gość, ale jako pełnoprawny poseł czy posłanka? 

             

        • Tęcza w probówce
          • Tęcza w probówce

            27.09.2025

            W piątek lekcje chemii w klasach siódmych były wyjątkowo kolorowe! Uczniowie mieli okazję samodzielnie przeprowadzić doświadczenie pt. „Tęcza w probówce” – poznając w praktyce, czym jest gęstość i jak różne roztwory układają się warstwami.

            Dzięki własnej pracy i odrobinie cierpliwości udało się stworzyć prawdziwą tęczę zamkniętą w probówce!

            Było naukowo, ciekawie i bardzo efektownie.

             

            Marzena Pietrucha

        • Paryska mapa wspomnień
          • Paryska mapa wspomnień

            27.09.2025

            Ponad 100 tysięcy kroków wydeptaliśmy po paryskim bruku przez ostatnie kilka dni. Przemierzaliśmy kilometry eksplorując wspaniałe zabytki Paryża oraz mniej znane, zaciszne zakątki. Różnorodność miasta, gdzie historia przeplata się ze współczesnym życiem mieszkańców, wywarła na nas duże wrażenie.

            Monumentalna katedra Notre Dame powitała nas swoim jasnym, odnowionym po pożarze wnętrzem. Czuliśmy wyjątkowość tego miejsca. Podobne wrażenie wywarł na nas Wersal, pałac Ludwika XIV, emanujący niezliczoną ilością dekoracji, dzieł sztuki i elegancją. Choć pogoda nie dopisała tego dnia, rezydencja Króla Słońce z nawiązką wynagrodziła nam deszczową aurę. Wyjątkowym momentem dla nas był wjazd na wieżę Eiffla, najważniejszy symbol Paryża, skąd podziwialiśmy zapierającą dech w piersiach panoramę miasta.

            Nie mogło nas oczywiście zabraknąć przy Łuku Triumfalnym, skąd rozpościera się widok na Pola Elizejskie. Podziwialiśmy monumentalną strukturę konstrukcji, będącą jednocześnie ważnym świadkiem historii. Podobne uczucia towarzyszyły nam w Panteonie, przy grobie naszej noblistki Marii Skłodowskiej-Curie.

            Wisienką na paryskim torcie były odwiedziny w najsłynniejszym i największym muzeum świata – w Luwrze. Obok arcydzieł światowej sławy, szukaliśmy mniej znanych artefaktów, równie pięknych, ukrytych w niezliczonych muzealnych gablotach.Eksplorowanie Paryża dostarczyło nam wielu wrażeń, które zabieramy ze sobą do Polski. Każdy z nas pozostaje jednak z poczuciem niedosytu… Na pewno wrócimy po więcej.

             

            Justyna Podemska

        • Formikarium w klasie 4b!
          • Formikarium w klasie 4b!

            27.09.2025

            W klasie 4b rozpoczęliśmy niezwykłą przygodę – hodowlę mrówek. Od dwóch tygodni z niecierpliwością czekaliśmy na ich przybycie, oglądając w wolnych chwilach filmy przyrodnicze i poszerzając swoją wiedzę o świecie owadów.

            Teraz mamy własne formikarium, regulamin opieki nad mrówkami oraz dyżury , dzięki którym każdy z nas uczy się odpowiedzialności i systematyczności

            Hodowla stanie się dla dzieci żywą lekcją przyrody – będziemy prowadzić obserwacje, uczyć się cierpliwości, a także odkrywać tajemnice życia mrówek. To fascynujące doświadczenie, które łączy naukę z radością odkrywania.

            Iwona Latoń

             

        • Superszkoła na mistrzowskim poziomie!
          • Superszkoła na mistrzowskim poziomie!

            25.09.2025

            Z ogromną dumą informujemy, że Kuba Czesuch został Mistrzem Mazowsza w prestiżowych rozgrywkach 1x1 PZPN 4move Cup

            Już w październiku Kuba jedzie do Chorzowa, gdzie zagra w wielkim finale ogólnopolskim jako jeden z 16 najlepszych zawodników rocznika 2015 w całej Polsce

            To wyjątkowe wydarzenie odbędzie się przy okazji meczu Polska – Nowa Zelandia na Stadionie Śląskim – kto wie, może będzie okazja spotkać naszych kadrowiczów? 

            Kuba – jesteśmy z Ciebie dumni po sam sufit stadionu! Cała Superszkoła trzyma za Ciebie kciuki i wierzy, że pokażesz klasę w wielkim finale! 

             

        • Bonjour, szkoło! – Polscy uczniowie w akcji w Paryżu
          • Bonjour, szkoło! – Polscy uczniowie w akcji w Paryżu

            25.09.2025

            Wyjazd do Paryża w ramach programu Erasmus+ jest dla nas nie tylko okazją do zwiedzania licznych atrakcji miasta, ale oferuje nam przede wszystkim wyjątkowe doświadczenie, jakim jest pobyt w tamtejszej szkole. Od kilku dni uczestniczymy w lekcjach razem z  francuskimi rówieśnikami, poznając ich system edukacji i codzienne szkolne zwyczaje.

            Pierwszego dnia zostaliśmy ciepło przyjęci przez Dyrektora Zespołu Szkół im. Henri Bergsona - Pana Laurenta Wajnberga oraz francuskich nauczycieli. Zostaliśmy oprowadzeni po budynku, zapoznając się z salami lekcyjnymi, biblioteką, boiskiem i stołówką - wszystko było dla nas ciekawe i trochę inne niż w Polsce. Szkoła jest jedną z większych w Paryżu, uczęszcza tam prawie 2 tys. uczniów, dlatego na początku czuliśmy się trochę zagubieni.Z niecierpliwością oczekiwaliśmy pierwszych lekcji, w których, podzieleni na grupy, braliśmy czynny udział.  

            Na początku byliśmy trochę zestresowani, ale szybko odnaleźliśmy się w nowym środowisku. Francuzi z zaciekawieniem słuchali prezentacji, które dla nich przygotowaliśmy i chętnie zadawali pytania dotyczące Polski, naszego miasta, szkoły, czy spędzania czasu wolnego. Wielkie wrażenie wywarła na nas lekcja muzyki, podczas której podziwialiśmy występy śpiewających i grających na różnych instrumentach młodych artystów.

            Nowością dla nas są łączone przedmioty, takie jak historia z geografią i wiedzą o społeczeństwie. Ze zdumieniem odebraliśmy informację o długości przerw między lekcjami. Trwają tylko 5 minut! Uczniowie mogą za to cieszyć się godzinną przerwą na lunch, serwowany w szkolnej stołówce. Tamtejsze dania są naprawdę smaczne i różnorodne.Podczas  pobytu w paryskiej szkole nie zabrakło także sportu - i to właśnie on najbardziej zbliżył nas do francuskich rówieśników.

            Wspólne mecze piłki nożnej i siatkówki oraz tańce szybko przełamały bariery językowe - bo na boisku nie trzeba wielu słów, żeby się zrozumieć. Sport pokazał nam, że współpraca i dobra zabawa to uniwersalny język młodych.

            Chwile spędzone w paryskiej szkole, pokazały nam, że młodzi ludzie z różnych krajów mają ze sobą wiele wspólnego i potrafią się porozumieć mimo różnic językowych. Wracamy z ładunkiem wiedzy, bogatsi o nowe doświadczenia, pełni inspiracji i pozytywnych uczuć.

             

        • Szkolenie WOŚP – pomagamy i uczymy pomagać
          • Szkolenie WOŚP – pomagamy i uczymy pomagać

            24.09.2025

            24 września nauczycielki Anna Tabor i Sylwia Babiasz wzięły udział w szkoleniu zorganizowanym przez Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy w ramach programu "Ratujemy i uczymy ratować". Dzięki temu nasza szkoła przez kolejne 3 lata będzie realizować ten wyjątkowy program w klasach I–III.

            Celem programu jest nauka dzieci udzielania pierwszej pomocy – od najprostszych czynności, takich jak wezwanie pomocy, aż po prowadzenie resuscytacji krążeniowo-oddechowej. To niezwykle ważne, aby już najmłodsi wiedzieli, jak zachować się w sytuacjach zagrożenia życia – bo pomagać może każdy, niezależnie od wieku.

            Nasza szkoła została także wyposażona w profesjonalne materiały dydaktyczne: fantom Little Anne, 4 fantomy MiniAnne, podręczniki dla wszystkich uczniów klas I–III, przewodniki dla nauczycieli oraz atrapy telefonów do nauki rozmowy z dyspozytorem.

            Jesteśmy dumni, że możemy wprowadzić ten program w życie i mamy nadzieję, że wiedza zdobyta przez naszych uczniów będzie procentować przez całe życie.

             

        • Smaki Paryża
          • Smaki Paryża

            24.09.2025

            Okazało się, że kluczem do serca Paryża jest… żołądek. Podczas tej wycieczki nie tylko dużo zwiedzamy, ale i dużo… jemy!

            Każdy poranek zaczynamy od świeżych croissantów i ciepłych bagietek z małej piekarni niedaleko hostelu. Odkrywamy nowe, proste, a jednocześnie intrygujące potrawy. Wspólne śniadania, przyrządzane przez nas, smakują wyjątkowoParyż jest miejscem, gdzie spotykają się różne kultury i smaki. Doświadczamy tego codziennie nawet podczas lunchu w stołówce goszczącej nas szkoły.

            odczas spacerów ulicami tego niezwykłego miasta towarzyszą nam zapachy pieczonych kasztanów, świeżo palonej kawy czy gorącej czekolady. Nasz wzrok przyciągają kolorowe makaroniki, dorodne owoce czy wysmukłe bagietki

            Posiłki w Paryżu są nie tylko okazją do jedzenia, ale także do poznawania francuskiej kultury i wspólnego spędzania czasu. Wszyscy jesteśmy zgodni, że Paryż smakuje równie wspaniale, jak wygląda.

            Justyna Podemska

             

        • Wizyta w Epicentrum Punkt Zwrotny
          • Wizyta w Epicentrum Punkt Zwrotny

            23.09.2025

            W piątkowy poranek klasy 5a i 5b wybrały się na wycieczkę do Epicentrum Punkt Zwrotny przy ul. Jagiellońskiej w Warszawie na warsztaty w tematyce ekologii i dbania o środowisko.

            Warsztaty były połączeniem zabawy i edukacji. W poszczególnych pokojach tematycznych uczestnicy mieli zadanie rozwiązania zagadek aby uzyskać możliwość przejścia do kolejnego zadania.

            Całość zakończona była interaktywną prezentacją, podczas której dowiedzieliśmy się, dlaczego warto sprawdzać metki naszych ubrań ze składem i ile litrów wody jest potrzebne do wyprodukowania dżinsów .

            Wiedzę , którą zdobyliśmy podczas warsztatów, przeniesiemy do naszego życia codziennego.

             

            Edyta Żegnałek

        • Maria Sówka – od uczennicy Superszkoły do nauczycielki z pasją!
          • Maria Sówka – od uczennicy Superszkoły do nauczycielki z pasją!

            23.09.2025

             

            Kiedyś siedziała w naszych szkolnych ławkach, dziś… sama prowadzi zajęcia dla dzieci. Nasza absolwentka Maria Sówka wróciła w zupełnie nowej roli – jako opiekunka i animatorka w świetlicy.

            Jej zajęcia to prawdziwa przestrzeń twórczości. Nie chodzi o „ładny efekt” czy perfekcyjne rysunki – liczy się proces, zabawa, eksperyment i wyobraźnia. Maria pokazuje dzieciom, że sztuka to wolność, a tworzyć może każdy – niezależnie od talentu czy doświadczenia.

            Dzieci nie tylko malują i lepią, ale przede wszystkim uczą się cierpliwości, współpracy i odkrywania siebie. Wspólnie dzielą się materiałami, uczą się czekać na swoją kolej, nie oceniają i nie porównują – bo tu każdy jest ważny i wyjątkowy.

            Efekt? Ogromne zaangażowanie, błyszczące oczy i… coraz większa kolejka dzieci, które chcą dołączyć do zajęć Marii. Każdy nowy eksperyment plastyczny kończy się nie tylko kolorowym dziełem, ale też poczuciem sprawczości i wiarą w swoje możliwości.

            Droga Mario – jesteśmy dumni, że to właśnie Ty tworzysz taką bezpieczną, inspirującą przestrzeń dla najmłodszych. To piękne patrzeć, jak absolwentka Superszkoły staje się przewodnikiem nowych pokoleń! 

            #Superszkoła #AbsolwentkaZPasją #MariaSówka #Świetlica #Kreatywność #TwórczaPrzestrzeń

        • Klasy 6a i 6b w Labiryncie
          • Klasy 6a i 6b w Labiryncie

            23.09.2025

            Dziś przeżyliśmy niesamowitą przygodę – nasze klasy 6a i 6b odwiedziły Labirynt pod Warszawą i… wróciliśmy pełni wrażeń!

            Zaczęło się spokojnie – po przyjeździe mieliśmy chwilę na odpoczynek, przekąski i zostawienie plecaków pod altaną. Potem rozpoczęła się prawdziwa zabawa – podzieleni na grupy wyruszyliśmy do labiryntu, aby rozwiązywać zadania i zagadki. Emocji nie brakowało – jedni wybiegali szybciej, inni mieli nieco trudniejszą drogę, ale każdy świetnie się bawił.

            Po pierwszej turze zagadek czekały na nas kolejne wyzwania, a następnie… długo wyczekiwane ognisko. Wspólne pieczenie kiełbasek, chrupiący chlebek, ogórki małosolne i lemoniada z cytryną stworzyły klimat, którego długo nie zapomnimy.

            Na koniec bawiliśmy się jeszcze w labiryncie – trochę berka, trochę własnych pomysłów na zabawy – i ani przez chwilę nie było miejsca na nudę.

            Wracamy z wycieczki zmęczeni, ale szczęśliwi. To była świetna okazja do integracji, wspólnego śmiechu i zdobycia nowych doświadczeń.

            Dziękujemy Labiryntowi pod Warszawą za gościnę i wspaniałą atmosferę 🙌. Już wiemy jedno – chcemy tam wrócić! 

             

        • Złożoność systemu transportu w Paryżu
          • Złożoność systemu transportu w Paryżu

            22.09.2025

            Nasza paryska przygoda w ramach Erasmus+ zaczęła się od podróży par l’air. Wznieśliśmy się nad Europą, by po chwili wylądować w sercu Île-de-France. Z lotu ptaka Paryż wyglądał jak jeden, wielki, tętniący organizm – spójny, a jednocześnie pełen kontrastów.

            Par la terre spotkało nas pierwsze wyzwanie – awaria kolei! Zamiast pociągiem, ruszyliśmy więc autobusem w stronę Stade Saint-Denis. Tam wskoczyliśmy do słynnego métro parisien. Kręte korytarze, stacje w stylu Art Nouveau i dźwięk zamykających się drzwi – to wszystko sprawiło, że poczuliśmy puls miasta. Później były jeszcze autobusy i pociągi RER, które odsłaniały nam Paryż z zupełnie innych stron.

            A kiedy wreszcie znaleźliśmy się par l’eau, na pokładzie bateau-mouche, poczuliśmy, że to prawdziwa magia!  Sekwana niosła nas pod Pont Neuf, obok majestatycznej Notre-Dame i wprost ku błyszczącej Wieży Eiffel. Z wody Paryż był jeszcze bardziej romantyczny i niepowtarzalny.

            Ta podróż nauczyła nas, że w Paryżu transport to coś więcej niż przemieszczanie się – to opowieść o różnorodności splecionej w jedność. Dokładnie tak, jak w naszym projekcie Erasmus+: różne drogi, jeden wspólny cel. 

             

        • Erasmusowy start w sercu Francji!
          • Erasmusowy start w sercu Francji!

            21.09.2025

            Nasza dzielna ekipa z klasy 8 dwujęzycznej wraz z niezawodnymi opiekunkami: p. Małgorzatą Mojsak, p. Aleksandrą Adamek, p. Magdaleną Miałkowską oraz p. Justyną Podemską, po krótkim locie szczęśliwie dotarła na lotnisko Paris-Orly.Pierwsze kroki postawili w niezwykłym miejscu – w Szkole Polskiej im. Adama Mickiewicza w Paryżu- Ecole polonaise de Paris, która stała się naszym domem na czas projektu.

            Przed nami tydzień pełen wyzwań, spotkań i inspiracji!

            Bądźcie z nami – będziemy relacjonować każdy etap tej niezwykłej paryskiej przygody w ramach programu ERASMUS+.

            #projekterasmus

            #erasmusplusproject

             

        • Razem dla lepszej edukacji w Rembertowie!
          • Razem dla lepszej edukacji w Rembertowie!

            20.09.2025

             

            19 września w Urzędzie Dzielnicy Rembertów (w Sali kolumnowej) odbyła się dzielnicowa debata o edukacji w ramach projektu „Młodzieżowa Rada o edukacji. Nauczyciele, młodzież i rodzice – wspólnie osiągniemy sukces”. W trwającej od godz. 10:00 do 15:00 sesji prowadzonej przez Fundację Civis Polonus naszą szkołę reprezentowali:

            • Lena Kowalczuk – radna (kl. 8)
            • Jakub Szot – radny (kl. 8)
            • Julia Płonka (kl. 8)
            • Nataniel Brzozowski (kl. 8)

            oraz nauczyciele: Mirosław Leymann, Dariusz Ochmański i Łukasz Drabek.

            Nasi reprezentancji aktywnie brali udział w dyskusji, dzielili się spostrzeżeniami i pomysłami, pokazując, że wspólne działanie szkół, uczniów, rodziców i nauczycieli ma realną moc wpływania na przyszłość edukacji w naszej dzielnicy. 

            Jesteśmy niezwykle dumni z naszych przedstawicieli, którzy udowodnili, że partnerstwo i dialog to najlepsza droga do zmian. 

             

    • Kontakt z nami

      • Publiczna Szkoła Podstawowa STO im. rtm. W. Pileckiego
      • Sekretariat: 694-193-375 lub (22) 673-54-08
      • al. Sztandarów 2
        04-423 Warszawa
        Poland
      • Sekretariat czynny w godz.: 8:00-16:00
      • Psycholog (awaryjnie): 516-290-296
        Pedagog: 514-085-941
      • SKT nr 174 STO
        Al. Sztandarów 2; 04-423 Warszawa
        PKO BP: 05 1020 1127 0000 1402 0172 2826
        Tytuł przelewu: Darowizna na cele oświatowe

        Numer KRS: 0000184247
  • Social media